HEY I just wanna say...

I do not own many of the things I share and/or talk about on this website.
If I do own something, my ego will actually force me to make that clear to you,

I promise.

If and when I post images of my handmade jewelry here, just know that these are crappy webcam pics of them. Sharper and prettier images of the products will be posted to the River Rock Jewelry site later, when the item is ready for sale!

You should get the total Jenny experience
by listening to the music video at the top of each post
while reading my ramblings.

And do not let my eccentric, vulgar music throw you off,
I'm a actually a well-adjusted, happy person!

^_^


There was an error in this gadget

Thursday, April 8, 2010

just awake and thinking about bones

This whole week sucked. I'm not going into the gritty details of why again... I already made a private post (I should say rant) for my own personal sanity, which ended up being quite lengthy. Just know that it did indeed suck very badly. I released all of my pent up energy about it at that moment, so have none left to contribute presently. I would rather move forward, and talk about my most recent obsession : Bones!

I love this show. I even love the things that I hate about this show. haha They went from being annoying, to quirky, to being kinda cute - alot like how The Venture Brothers grew on me. It's all about the characters for me in a story, and these characters are quite flashy. I can't watch as much as I'd like, I just don't have time.

I also have been drawing alot. When I have some time after my study group on Friday, I'll try to scan some of them in. I usually take the handmade notebook my mother gave me to school and after a test is done and we are waiting on others to finish, I doodle. This has become a habit since I'm trying to stop smoking. I need something to fill my mind, and keep my hands busy.

It is SO hard. I like to smoke. I have always been one of those people. It's a guilty pleasure for me. I have to change everything, and I have to do it soon.

I'm getting way too old for this crap. lol

NOW playing on JennyRadio: